Jag tror jag dör...

Nej men jag dör inte.
Men det som är är att det är såååå varmt här.

Idag har jag varit i centrum igen fast med Lowa och Mimosa och köpt några saker man bygger med, vet inte riktigt vad det var med dom va gjorda av majs så man kan äta don ^.^ äkligt men iaf. Sen gick vi till någon liten kiosk där Lowa köpte glass och Mimosa och jag gick till MAX och köpte lyxshake. Sen gick vi hem och började bygga en jungel av byggsakerna. Jag gjorde en elefant, skit fin blev den. Sen gjorde jag inte direkt någonting bara försökt att undvika värmen.
Nu sitter jag här och tittar på American idol och sen ska jag titta på någon film på MTV.

Det är det jag har gjort och så.

xoxo


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Real life stuff

Whatever...

RSS 2.0