Midsommar och lite sånt

Nej men hej! Är du här?

Okej nej...

Igår var det midsommar, jag och pappa gick till min farmor och farfar och "firade". Vi gjorde ingenting igentligen, typ käka middag och lite sånt. Vi va iaf där till 11 på kvällen och sen gick vi hem, och det va kallt :S. När jag kom hem satte jag mig i mitt rum med min lilla dator. Farfar köpte en ny laddningssladd till mig eftersom min gamla är trasig. Så om jag sitter i ett hörn i mitt rum (faktiskt där jag har min fåtölj) så kan jag använda mina grannars internet eftersom jag inte har något på min dator för jag har inte använt den på ett tag. Och sen tittade jag på NCIS Los Angeles och chilla.

Men nu sitter jag här i mitt hörn, tittar på lite videor på youtube och skriver en berätelse. Jag har ganska tråkigt men vad ska man göra liksom :/ det är sommarlov så man ska inte göra något. Men jag ska väl hitta på något att göra. Får väl skriva lite och ja lästa lite bloggar som vanligt.

Men jaja nu ska jag göra det så...


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Real life stuff

Whatever...

RSS 2.0