Sommarlov!!!!

Ja så nuär det sommarlov äntligen. Det är första dagen och jag har inte gjort något speciellt. Igår (när vi hade avslutning) började vi kvart över 11 i kyrkan (jag, Frida, Frida och Rebecca) för vi va med i kören och hade uppvärmning och övade lite och sen vid 12 hade 7:orna och 8:orna avslutning och sen vid 1 hade vi 9:orna avslutning. Efter det gick vi upp till skolan till vårat klassrum och åt tårta (!!!!!) det sista vi gjorde med klassen och fick våra betyg. Efter det gick jag och Frida först hem till henne och lämnade saker och sen till mig och lämnade saker och sen va vi ute och gjorde ingenting en stund innan jag gick hem. Sen gjorde jag inget bara chillade liksom. På kvällen tittade jag, pappa och Maria på Spiderman 2 och sen tittade jag på Hawaii five-0 och sen la jag mig, tråkigt men iaf.

Idag vaknade jag vid 9, på sommarlovet liksom!!!!!!, men iaf jag gick upp och satte mig vid datan X) liksom standard sak att göra när man är ledig.
Pappa och Maria kommer väll hem om typ två timmar så ja jag har en stund kvar att vara ensam på.

Kunde inte hitta min överföringssladd just nu så om ni vill se bilder från igår kan ni titta in på min instagram på @FreyaJonsson där finns det ganska mycket bilder och om ni följer mig kommer jag följa tillbaka.

Men ja hej då för nu jag kommer tillbaka om ett tag (imorgon kanske eller senare idag).


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Real life stuff

Whatever...

RSS 2.0