Bara lite idéer

Jag fick en idé nu om att jag ska möblera om mitt rum. Jag vet inte riktigt hur men jag har några idéer. Jag ska kanske köpa lite saker till mitt rum där jag kan förvara alla mina saker som jag måste ställa i bokhyllan för dom inte får plats där jag vill ha dom :/ så jag ska göra det någon dag och så ska jag fixa massa saker som jag kan skriva om här. Om ni har något som ni tycker att jag borde testa, som smink eller sånt, lämna en kommentar eller skicka ett mejl/facebook/twitter vad som hellst. Jag måste nog köpa lite saker där jag kan hänga alla mina smycken på för jag vet inte vad jag ska göra med dom, just nu ligger alla i en liten låda så de måste jag fixa....


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Real life stuff

Whatever...

RSS 2.0